Saturday, November 6, 2010

LoL???

Aish...emmm x tau la nk ckp ape ek????
ok nie adelah post terbaru aku...heheheh
[sorry la lambat post:P]
emm.......




Lately...aku bnyk kuar gi park....
emm...notin special pon....bkn kuar gi date pon.....
ramai la jugak yg ade kt sane.....
Azrina,Anisah,Syasya,Shera,Amelia,Dini,Qama,Ili,Shahira n maira.....
mls ah doe nk cite.......
kuar ngan diorang....agak bosan.....
mane x nyer.....masing2 wt hal sendiri....
Syasya ngan henpon baru die yg x boleh blah 2....
mentang2 dh dpt henpon blk la kan.....sms 25 hours non stop!
Dini n Qama lak sibuk bersembang......2 aku x kisah la....
yg lain2 lak main badminton...
so,kesimpulannya......boleh la








Emm.......semalam pon aku kuar gak.....
cume x ramai org la.....
ntah la.....aku asyik menyendiri jew.......
diorang lak sibuk berchit-chat......
Dina pon semalam die ade gak....
die 2 lagi lh...sibuk ngan psp aku....
dh la cd The Sims 2 pc aku x PULANG2 LAGI!
2 yg aku menyampah sgt!
boleh plak bagi kwn die pinjam...
ISH!!!!




mlm plak.....
shahira,alip,afnan,daniel,haidar,anisah,zaki n qamarina
berchatting.....aku nk join[bkn nk join ek...memang dh join pon]
tapi diorang sume wt bodo.....ish 2 yg skit ati 2...
ntah la....malang betul nasib nie....ish,ish,ish.....




ari nie pon same gak.......aku chat ngan diorang....
mcm biaselah mestilah diorang wt bodo.....
Haish!!!
emm...
maybe lepas nie aku akn menyendiri kowt.....
biar la diorang diorang nk ckp papepon....
makin lame makin ramai x suke ngan aku.....
aku pon x tau la.....
nk wt ape lagi....
nk ubah perangai aku maybe susah skit ar....
ok
aku admit...
memang aku nie kecoh,annoying giler...
but at least aku nie happy-go-lucky
or selame nie aku just pura2 yg aku nie happy.....
Argghh!!!
X TAU LA WEI!
tgk jelah lepas nie mcm mane....
k ar 2 jew kowt....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home