Wednesday, November 10, 2010

Lagi????

Ting,Ting......

Aish...
asal ari nie aku rajin sgt nk buka blog ha???
ntah la....terlampau bnyk bende yg aku nk cite kan....
[bnyk la ko]
hahahha.......
firstly.....
sebab ape aku private kan blog aku nie........
[2 dulu skarang aku dh x private kan]
sebab aku nk jadi kan blog aku nie sebagai
luahan hati aku....
[ceh]
Betul la....
yg ko nk ceh.ceh nie asal ha???
x puas ati ker????
ok back to the story......
walaupun aku nie kecoh giler,annoying,happy-go-lucky......
but aku nie sebernanyer bermasalah....
u know double trouble..........
something like that la......
well setiap orang ade masalah kan....
walaupun hakikat nyer seseorang 2 always gembira.....
mane tau disudut ati nyer tersirat beribu masalah.....
example mxm aku nie.....
[pandai nyer ko berkata-kata,x terkata aku]
LoL =.=
betul x ckp aku nie.....
nasib baik lah ade blog.....
boleh la luah kan segala masalah kat sini......
kalau nk harap kan kwn...
bkn semua org boleh dipercayai....
u know wat i mean....
kalau x paham buat2 paham jelah......

emm 2 jer kowt tuk mmalam nie....
oh!aku hampir lupe.....
esk ade seminar kelab pencegah jenayah.....
huhuhu.......
x sangka aku ngan syasya offer diri nk pergi.....
XD

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home