Thursday, November 11, 2010

Seminar KPJ [11.11.2010]

Syasya.......
Ting,Ting
Hush! ari n nie ade seminar KPJ  kt  jln Duta......
Mula2 cuak ar juga nk pegi....but lama2 ok gak seminar 2.....

Cikgu suruh kitaorang dtg skolah kul 6.10 pagi
sebab takut jem.....
Ingat jem....rupanyer x...
so kitaorng smpai kt sana kul 6.40 pagi....
LoL =.=
Dh la bende 2 start kul 7.30 pagi....
Nie aku ler.......
Awal giler kan kitaorng sampai....
Nie sume cikgu Faizal punyer pasal la....
nk cepat sgt bertolak...
Ish!
Papepun...
Memang best ar pegi seminar 2....
Bkn setakat ceramah jew...mcm2 ada
heheheheh
bnyk ar jugak mamat2 yg hensem2 kt sana.......
heeeeeee

Cikgu Faizal.....
Lepas dh abis....cikgu bwk kitaorng mkn kt kfc......
Heheheheh.
mula2 aku dh cdng la nk mkn ape...
aku dh siap kuar kan duit lagi 2....
Tup,Tup
Cikgu tanye nk mkn ape.....
Ingat kan cikgu main2 jew.....          
Last2 Cikgu blanja kitaorng mkn....
Yeah!
Jimat duit aku......


so,the conclusion is.....memang best ar pegi.....
aku x rase menyesal pun!

Thanks Cikgu Faizal sebab blanja kitaorng mkn KFC!
~ngee~
=D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home