Monday, November 15, 2010

Kelas Tergempak 2010!

Walla.....
HUHUHUHUU...........
Aku x tau la kenape aku sedey.......
sebab ari nie adelah hari terakhir skolah......
Hari terakhir aku pakai baju pengawas......
Hari terakhir aku jejak kaki kt bilik pengawas.......
Hari terakhir aku wat banner tuk skolah......
Hari terakhir aku jadi pengawas.....
DAN hari terakhir aku dgn 2 CERIA..........


2 yg paling sedey.......
yes! memang ari nie hari terakhir kitaorng bersama........
dgn 2 Ceria.....
Memang sedey sgt sampai aku rase mcm nk nangis.......
tapi aku x nangis punn......


Memang best ar ari nie.....
mcm2 kitaorng wt......
snap gambar la......
chit-chat la.........
main congkak la........
Tapi semua itu kini hanya tinggal kenangan.........
Ye!
Cuma tinggal beberapa gamba yg diambil untuk buat kenangan.......
Kenangan manis yg x kan ku lupakan........


Aku just nk minta maaf kpd semua bdk2 2 Ceria.......
kerana maybe selama aku masuk kelas 2........
aku bnyk susah kan korang.........
Buat something yg korang x suke............
kutuk korang kew.............
n mcm lagi yg mungkin aku dh wt kt korang........


N aku hrp korang dpt maafkan aku.......
N aku hrp nanti tahun depan kita akan msk kelas yg sama............
N aku hrp nanti,walaupun kita mungkin berlainan kelas..........
Kita still lagi berkawan......
Wat selama-lamanya.......


Walaupun pd mulanyer.....
aku rase mcm x best jew kelas nie........
tapi tanggapan aku salah!
Nie la kelas yg paling gempak skali......
Yg pernah aku masuk........
Terima Kasih kerana.......
Sudi terima aku sebagai.....
Ahli 2 Ceria.....
Thank You so much!
I really Apprciate it!


Thank You My Friends..........
Cuz u'all always make me smile.........
Always make me laugh......
Always make me happy......
n Always help me when I has a problem......


THANK YOU 2 CERIA MEMBERS!
HOPE THAT WE WILL FRIENDS FOREVER!


=D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home