Thursday, April 7, 2011

AnOtHeR FiGhT AgAiN????

Duh...
gaduh3
tu je la benda yg slalu 
aku lalui
benda yg same
jew...


well kali nie ngan dini
ntah la tapi
semalam memang aku bengang giler ngan die 
n shidan...


ntah la semalam aku share link
kt habbo
but???
=(


diorang buat bodo jew
aku punye la susah payah cari link tu
nk share...


aku siap ckp mcm2 pasal benda tu...
siap explain lagi...
diorang lak???
x de respon pun...


lepas tu aku ckp la
'aku da agak yg aku ckp sorang2'
yg paling menyakitkan ati boley plak
diorang ckp
'hahahha kami sudi mendengar'


Bile aku dengar part tu aku da bengang giler
asal ngan korang nie
aku tau la aku suke post benda merepek
but at least buka je la
ape yg aku post


Korang tau x
shidan ade ckp lagu yg best
pas2 aku suruh bagi link
tapi die bagi tajuk je
Aku sanggup buka youtube cari tau
semate-mate  nk dgr best sangat ke lagu tu


Tapi bile time aku kasi link
korang wt ape????
korang diam je
ntah2 korang x tau pun yg aku kasi link


yg ko plak dini
Link yg aku kasi tu 
link yg same yg aku
suruh tgk dari tahun lepas
tapi masalah nye ko tgk ke???


X kan....
Aku tau korang x kan buka punye...
but still aku jenis yg suke share benda
sebab kalau aku share benda tu
ade la juga orang akn komen best ke x
sebab...
kalau x aku akan rase mcm
x de sape nk komen
tgk sorang2...memang x best


Kadang2 kalau aku terlampau ecxited giler
aku akn rase nk share je link tu
tapi aku x share pun
sebab aku tau
korng x kan buka link tu


sebab semua benda yg aku share
semua nye benda merepek
anime,jpop
benda yg korang x paham




Hmm...x pe la
lepas nie biar la aku tgk benda sorang2
korang x yh la nk ambil tau
lagipun x de la
nk buang mase aku
mencari link utk di share


hmmm
=(


p,s:


人生は、それによるといつものように美しいされていない
[Jinsei wa, sore ni yoruto itsumo no yō ni utsukushii sa rete inai]


たびに私のポストは何か、人々は決してそれを感謝
[Tabi ni watashi no posuto wa nani ka, hitobito wa kesshite sore o kansha]


それは私が悲しくさせる ='(
[Sore wa watashi ga kanashiku sa seru ='( ]

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home