Thursday, April 7, 2011

Worst WeEk EvEr !!!

Warghh!!!
x tau la kenape but
minggu nie is the
WORST WEEK EVER!!!


Mcm2 bende yg berlaku sepanjang
minggu nie =.=
antaranya ialah:


1)Aku kene maki ngan mamat yg aku x kenal!!!
   Mcm babi jew mamat tu..
   mula2 mintak kapel,bile aku ckp x nk
   Nk maki2 aku lak...
   Eh,ko sape nk maki2 aku...
   da la aku x kenal ko 
   nk maki2 aku plak
   Hei Go To Hell la wei!!!
   =.=


2)Aku gaduh ngan Dini..
   Gaduh pasal bende bodo jew
   die x ignore aku selama 2 hari
   last2 die yg tegur aku
   lol


3)Aku kene balik koko
  sorang2 =.=
  part nie r yg aku gaduh ngan syasya
  memang aku bengang giler ngan die
  ade ke die balik lambat tanpa bagitau aku
  =.= tinggalkan aku sorang2 kt dpn skolah
  aku cari nk dekat 10 minit
  last2 kene balik sorang2
  bile esk pagi nye,die ckp
  weh sorry la semalam aku balik lambat
  time tu r aku da bengang giler!!!
  at least ko ckp r kt aku
  yg ko balik lambat
  =.=


4)Start minggu depan aku kene pakai baju kurung
  bile mengaji..=.=
  LoL!!! Aku x suke pakai baju kurung!!!


5)Warghh!!! Folder aku!!! Mula2 aku ingat 
  folder aku da kene delete
  rupa2 nye x >.>
  Nasib baik
  kalau betul2 kene delete
  Sumpah aku akn mengamuk


6)Result Exam!!!
  =.= sumpah result aku da teruk doe
  boley jadi giler aku




Memang minggu nie aku tension giler!!!
Bnyk masalah !!!
Xpe2 Dugaan hidup
kene la terima ngan redha
=)


p.s:


気分ではなく、日本語で書いて
[Kibun de wa naku, nihongo de kaite]

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home